Turkos, havsblå och guld

Till alla bröllop som stundade i sommar behövde man ju självklart lite uppmuntrade accessoarer. Till augusti bröllopet valde jag att ha en gul- och vit rutig klänning från 60-talet, och ett par höga ljusblå träskor från swedish hasbeens. Till det bestämde jag mig för att göra ett halsband som matchade skorna och som piffade upp outfiten lite.
DSC_0094
Blått, turkost och guld fick det bli.
DSC_0093
Dubbelradigt ner till och avsmalnande upptill.
DSC_0107
Halsbandet matchade finfint med skorna och blev helt klart en hit!
DSC_0100

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i DIY, Pyssel, Smycken, Vad jag har på mig och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Turkos, havsblå och guld

  1. bibbishantverk skriver:

    Så fint. Turkos är en så vacker sommarfärg och gör sig så bra till lite solbränna.

Kommentera

