Sommarstrand runt halsen

Efter att ha varit inne och kikat runt på etsys kategori ”statement necklace” blev jag så inspirerad att jag var tvungen att göra ett eget. Så jag rotade loss i pysselgömmorna och bestämde mig för att det fick bli ett med snäckor.
DSC_0031
Ett halsband som kommer passa perfekt till ett enkelt bomullslinne och en hellång kjol i skirtmaterial som fladdrar vilt i sommarvinden.
DSC_0037
Så nu kan sommaren få komma. Eller våren iallafall?
DSC_0046

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Pyssel, Smycken, Vad jag har på mig och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sommarstrand runt halsen

  1. Jill skriver:

    Är halsbandet långt? Det var jätte fint du borde designa smycken!

Kommentera

