Lappade klappar

Jag stapplade av en händelse på Mattias julklapps-skapelse imorse. Sent igår kväll stressade han ihop sin första julklapp medan jag åt fiskgryta på kvarnen med jobbet.

20121215-111008.jpg
Julen hade inget överseende med varken trötthet eller stress och Mattias kände sig tvungen att slå in paketen på en gång.

20121215-111514.jpg
Resultatet blev lappade klappar ala Mattias. Nu har han storsint överlåtit all inslagning till mig. Fast jag tycker nog att det här paket är det finaste (och roligaste) jag sett!!

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Familj & Vänner, Pyssel och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lappade klappar

  1. aliciasivert skriver:

    Jag tänkte inte ens på hur snett det var för pappret var så FINT ändå! Åh. Var har ni fyndat?

Kommentera

