Väldoftande inredningsknep

Jag muntrar upp min vardag och min sorg över sommarens slut med den vackraste blombukett jag kan hitta. På så sätt fortsätter det att lukta sommar i vår lägenhet och vi får ta ett långsamt farväl av den.

En bukett med de sköraste rosa rosor och de mest väldoftande liljor fick följa med mig hem från affären. Liljor är nog min bästa blomma, vacker att se på och doftar helt underbart!

Den vackra buketten placerade jag i fönstret för maximal effekt. Vasen buketten står i är ett loppisfynd från Gotland, och jag tycker att den vackra mjuka buketten skapar en bra kontrast till den industriella känsla vasen har.

Buketten går även utomordentligt bra ihop med vardagsrummets spetsgardiner.

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Familj & Vänner, Fest, Inredning, Loppis och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Väldoftande inredningsknep

Kommentera

