Loppisfynd

Dessa är mina senaste loppisfynd från en lokal loppis här på Gotland. Ett rött, fint och stort smyckesträd där både köpta och egenpysslad smycken får plats. Och en stor blå strandväska.

20120715-192341.jpg

En avlång plåtburk där en del av mina alla pysselsaker ska få gömmas.

20120715-192652.jpg

Jag köpte även en ljusstake med runda former. Ljusstakens ben ska kapas och så ska den få en mintgrön färg istället. Sedan ska den få stå tillsammans med de andra ljusstakarna jag fyndade tidigare på ljusbrickan. Men det blir ett senare projekt!

20120715-192920.jpg

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Inredning, Loppis, Pyssel, Smycken och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Loppisfynd

  1. C skriver:

    Oj så skoj med loppis! Nu blev jag sugen på att åka iväg och fynda. Ska bli spännande att se ditt ljusstakeprojekt!

  2. Ping: Pastellfärgade ljusstakar | ladonnajonna

Kommentera

