Skafferifint

Efter det här inlägget har jag haft ett sug att göra i ordning i kökets alla vrår. Få det riktigt tipp topp nu under sommaren. Så jag fortsatte min upprensning i skafferiet. Tömde glasburkar, gjorde mig av med gamla förvaringsboxar, fixade i ordning lock och skrev etiketter.

Tycker att det blev ett bra ansiktslyft i skafferiet. Det blev absolut mer färggrant och hemtrevligt.

Etiketter pryder numera även de stora glasburkarna.

Ett enkelt sätt att få superkoll i skafferiet och ett snabbt sätt att få det fint!

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Inredning, Loppis, Pyssel och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Skafferifint

  1. C skriver:

    Jättefint! Så där skulle jag också behöva göra. Så ser man när något börjar ta slut också så slipper man mötas av en tom mjölpåse när man är mitt uppe i baket 🙂

  2. Jeanette skriver:

    Vilken mysig ide! 🙂

  3. Vad fint det blev! Man blir baksugen när man kikar in i ditt skafferi!

Kommentera

