Sommarpyntat

Jisses va glad man blir när ens pojkvän kommer hem med presenter till en trots att man varken fyller år eller har namnsdag. Denna gången överraskade han mig med pysselsaker. Tyger och fina inslagningspapper. En av tygstumparna var egentligen en duk som han tyckte att jag skulle pyssla ihop till något fint. Jag tyckte dock att den dög precis som den var och lade den direkt på bordet i vardagsrummet. Där tycker jag att den gör sig bra och sätter en somrig prägel på sofftillvaron.

Den är som ett somrigt lapptäcke!

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Familj & Vänner, Inredning, Loppis och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sommarpyntat

  1. C skriver:

    Vad gulligt av honom! Det där tyget är så fint, jag sydde ett påslakan av det till lillens första täcke. Fint som duk också!

Kommentera

