Tvärtom mot alla andra

Hemma hos oss är det inte jag som hänger upp fina skira klänningar i fönstret eller på väggarna. Det är jag strängt förbjuden att göra. Men titt som tätt ser jag denna syn i vardagsrummet. Mattias har minsann hängt upp sin finaste skjortor på rad i fönstret! Han säger att det är för att dem ska torka efter tvätten, men jag är övertygad om att det är för att han vill njuta lite extra av dem. Mig lurar han minsann inte…

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Familj & Vänner, Klänningar, Vad jag har på mig och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Tvärtom mot alla andra

  1. Där kom du allt på honom! 🙂 Hoppas ni får en fin helg!

Kommentera

