Taxeufori

Jag går i taxdrömmar. Eller jag har gått i taxdrömmar ett bra tag. Så när jag fick träffa två supersöta taxar smälte mitt hjärta helt. Jag måste ha en tax! Att min bästa barnbok handlade om taxen Kringlan, som var längst av alla hundar och kände sig lite utanför tills han träffade en lika lång taxdam och fick massvis med långa taxungar, bekräftar bara ödet. Nu behöver jag bara övertyga Mattias…

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Drömmar, Om mig och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Taxeufori

  1. Jag tror taxar passar dig på något sätt 🙂 Tids nog blir det kanske tid för taxar 🙂

  2. Jeanette skriver:

    Jag hade också den boken! ♥

  3. anja larsson skriver:

    Kjellis tycker det ska vara Taxfree

Kommentera

