Att göra ett pärldiadem del II

Jag glömde ju helt bort att visa hur mitt egengjorda pärldiadem ser ut när man faktiskt använder det, så här kommer en bild.

Voila!

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Pyssel, Smycken, Vad jag har på mig och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Att göra ett pärldiadem del II

  1. Och jag är så glad att jag funnit din blogg! Kram i vårsolen!

  2. Jeanette skriver:

    Helt sjukt att du suttit och pysslat ihop den för hand. Cred! Jag saknar att göra saker med händerna.

Kommentera

