Det växer och det gror

Här hemma har vi haft ett litet växtprojekt och vi odlar både kryddor och växter för att kunna skapa en alldeles egen kryddträdgård på balkongen. Som den otåliga personen jag är tycker jag att det har gått alldeles för långsamt, men nu äntligen har det hänt något. De ser fortfarande inte mycket ut för världen men det är mycket större än tidigare. Åh va jag längtar tills det blir så varmt att man kan plantera dem på balkongen, men än får vi vänta…

Basilika.

Svartöga.

Oregano och Mynta.

Tomat.

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Om mig, Pyssel och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Det växer och det gror

  1. Jeanette skriver:

    Det kommer bli hur fint som helst. Jag älskar färska kryddor men har föga tålamod med växter trist nog.

  2. malin, fyratips skriver:

    längtar tills min tomatplanta också ser så ordentlig ut!

Kommentera

