För en vecka sedan

För precis en vecka sedan frossade vi sushi och bentolådor i Eriks pyttelilla kök i varma New York.

Och så stod vi på hans tak i Chinatown New York och avnjöt fantastisk utsikt och godaste ölen. Det känns fruktansvärt surrealistiskt att det bara var en vecka sedan, speciellt nu när snön yr utanför fönstret.

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Familj & Vänner, Fest, Resor, Ur telefonen, Utflykt och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till För en vecka sedan

  1. Sara skriver:

    Så roligt att hitta till din blogg också. Så många fina bilder, och så fin du är. Nu måste jag skynda mig till tåget, ska till min mormor; när jag kommer tillbaka hem igen ska jag läsa mer i din blogg. *Kram Sara*

  2. Vicky skriver:

    underbart med ny och fab med sushi. mmm.

Kommentera

