Retromässan fyndet

Jag har helt och hållet glömt bort att visa vad vi kom hem med från Retromässsan. Långt ner i en bokhylla i en stor kruka hittade vi dessa fantastiska bestick från 50-talet. Både jag och mattias tyckte de var fina, och eftersom de även var hyfsat billiga och väldigt fräscha slog vi till direkt.

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Loppis, Utflykt och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Retromässan fyndet

  1. Jeanette skriver:

    Underbart skaft! Verkligen jätte snygga 🙂

  2. felicia skriver:

    Det hade jag också gjort! Som jag letat efter en uppsättning snygga 50-talsbestick! Urtjusiga.

  3. De var fakstisk sjukt snygga de där besticken!

  4. amanda skriver:

    Jättefina! Bra fyndat!

  5. Jeanette skriver:

    Åh tack söta du! Det värmer att få en sån fin kommentar. Jag lovar det kommer komma många fler bilder i den bildserien.

    Oj besticken är ju helt fantastiska! Vilket fynd.

Kommentera

