Kaffe med dopp på amerikanskt vis

Tar seden dit jag kommit och byter ut den blygsamma svenska kakan mot en donut med jordgubbsglasyr. Kaffe med dopp på amerikanskt vis. Inga konstigheter.

20120410-173213.jpg

Nu är vi i New York. Här kommer vi mest umgås med vänner och så kommer jag äntligen få träffa min syster som för några år sedan emigrerade till USA.

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i sötsaker och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Kaffe med dopp på amerikanskt vis

  1. krupnikov skriver:

    Nämen jag är inte avundsjuk…..inte alls!

  2. aliciasivert skriver:

    Livsfarlig bild när det är en halvtimma kvar till trekaffet. Kan inte vänta!

  3. Jeanette skriver:

    Alltså deras kaffe :S
    men deras donats…. mmm!

    Hm.. lite avis på New York jag med.

Kommentera

