När cirkusen kom till Bromma.

Något som ni inte visste om mig är att jag har en stor familj. Eller stor är nog en underdrift, vi är nog mer som en flock. I min familj är vi elva syskon och då jag är nummer nio i barnaskaran har många utav de äldre skaffat egna familjer. Något som resulterat i att jag har femton syskonbarn. Ni kan bara tänka er hur det va när vi, våghalsiga som vi är, bjöd in alla till Födelsedagsfika i vår lilla lägenhet i Bromma. Totalt kaos, men ändå ett fantastiskt härligt kaos.

Uppdukat till fest. Här är dem egenbakade semlorna. Dem blev en hit! Vi bjöd även på hemgjord blåbärspaj och kakor i mängder.

Passade på att leka med den här prinsessan! Ser ni vilka fasansfulla pirater vi är?
Fler galet söta syskonbarn.
Lekte på golvet och spionerade på bilarna.
Sedan lekte jag Greta Garbo-pirat med finaste Love!
Tack finaste familjen!
Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Familj & Vänner, Fest, sötsaker och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till När cirkusen kom till Bromma.

  1. kajsa skriver:

    ih! familjecirkus, så fantastiskt! semlorna såg goda ut också 🙂

Kommentera

