På min födelsedag

Till Mattias stora förtvivlan vaknade jag innan honom och smög upp för att inte dö av väntans tristess… Fick bums lägga mig igen när han upptäckte mitt lilla flyktförsök och blev beordrad att ”sova” tills han gått upp och förberett klart. Sedan  var det bara att vänta. Åh vad magen alltid pirrar när man hör de klassiska stegen utanför dörren och den finaste falsksången.

Jag fick kaka och kaffe på sängen.

Och ett jättestort paket!

 

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Klänningar, Om mig, Utflykt, Vad jag har på mig och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till På min födelsedag

  1. nraoi skriver:

    Varifrån kommer väskan? Har letat efter en sån ”messenger bag” men inte riktigt hittat den som skriker mitt namn än:)

Kommentera

