Hej världen och välkomna till min alldeles egna blogg!

Så, nu har även jag fallit för bloggtrenden och skaffat en blogg. I ärlighetens namn har jag egentligen tjatat hela  hösten om en liten kattunge som kan ta upp min fritid, men eftersom Mattias i den frågan prompt säger nej så fick det bli en blogg istället. Varmt välkomna in i min vardag av loppisjakter, klänningsdrömmar och pysselvisioner! Arrivederci!

Om Jonna Svensdotter

Arkivarie till yrket, mamma till Vera, fru till Mattias och numera Lysekilsbo.
Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hej världen och välkomna till min alldeles egna blogg!

  1. sabina skriver:

    Kul,Jag kikar nog in from nu 🙂

Kommentera

