En bukett med sommar

En av de bästa sakernas som sommaren för med sig förutom värme och sol är helt klart dess vilda blomster. Överallt dyker de upp. I gräsmattor, på ängen, i diken och i trottoarernas sprickor. Jag har alltid haft en förkärlek till vilda blommor och tycker nog att en bukett med olika vilda blommor kan vara minst lika vacker som en bukett med snittblommor. Och för att inte tala om billigare….

Dessa vackra blommor fick vi av Mattias syster när hon kom förbi på middag och fotboll.

Bästa saken att ge när man är bortbjuden!

Om La Donna Jonna

Jag heter Jonna och den här bloggen handlar om mig och min fäbless för vackra klänningar, vippiga kjolar, fina skira blusar, loppisfynd, retroinredning, roliga pysselprojekt, och skäggiga gotlänningar vid namn Mattias. Jag gillar kommentarer så kommentera gärna, och följ mig gärna på Bloglovin.
Det här inlägget postades i Familj & Vänner, Fest, Inredning, Utflykt och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En bukett med sommar

  1. Jeanette skriver:

    Glad midsommar! :)

Kommentera

