Födelsedagsveckan fortsätter i bravur!

Åh vad jag är bortskämd. Fick både pussar, middag på bordet och chokladpraliner av finaste Mattias. Anledning? Födelsedagsveckan såklart.

Det blev varma mackor med två smaker en med pesto och fetaost, och en med curry. Till det bjöds det på sallad, avokado och godaste ölen.

Tror det är tur för alla inblandade att födelsedagsveckan bara inträffar en gång per år. Så jag inte får smak på det alltför ljuva livet vill säga. Och för att Mattias inte ska jobba ihjäl sig.

Om La Donna Jonna

Jag heter Jonna och den här bloggen handlar om mig och min fäbless för vackra klänningar, vippiga kjolar, fina skira blusar, loppisfynd, retroinredning, roliga pysselprojekt, och skäggiga gotlänningar vid namn Mattias. Jag gillar kommentarer så kommentera gärna, och följ mig gärna på Bloglovin.
Det här inlägget postades i Fest, Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Födelsedagsveckan fortsätter i bravur!

  1. hejregina skriver:

    Fyller man år så gör man :)

  2. Vicky skriver:

    men gudars så gott det ser ut. hurra för födelsedagar!

Kommentera

